martedì 25 agosto 2009

Social Data Revolution(s)

Social Data


In 2009, more data will be generated by individuals than in the entire history of mankind through 2008. Information overload is more serious than ever. What are the implications for marketing? The world has witnessed two revolutions in the way consumer data has been solicited and collected. And consumers have changed the way they use the web to converse, shop and transact. As a result, people have elevated their expectations for good, healthy customer relationships and exchanges. And this has put pressure on marketers to forge astute, coherent strategies for how they engage people, what data they gather, and how they use it.


Social Data Revolution(s)

Cerca nel blog

GenitronSviluppo.com - Italian Green Publishing

GREEN•INNOVATION•CONCEPT•LAB

Lettori fissi

Un laboratorio mediatico dove spunti, esperienze, illuminazioni, ispirazione convergono nella creazione di tendenze così supporti, prodotti e servizi di comunicazione aziendale, culturale e umana basata su una filosofia umanista e rinascimentale dove l’uomo è in grado di trovare la sua misura e il giusto equilibrio con ciò che lo circonda. Obiettivo è prevedere il futuro, sapere coinvolgere le persone e produrre cambiamenti.